Palautukset


TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN


EI-VIALLISTEN TUOTTEIDEN PALAUTUKSET

Sinulla on oikeus palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteet 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Jos ostoksesi jälkeen on kulunut yli 14 päivää, emme valitettavasti voi tarjota hyvitystä.
Jotta voit saada hyvityksen, tuotteesi on oltava myyntikelpoinen, sitä ei saa olla käytetty ja sen pitää olla alkuperäisessä kunnossa, jollaisena olet saanut sen. Sen on oltava yleensä myös alkuperäisessä pakkauksessa. Saadaksesi palautuksen, tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen. Älä lähetä ostoksia takaisin valmistajalle.

Kaikkia tuotteita ei voida palauttaa. Lahjakortteja, aikakauslehtiä, kirjoja, sinulle räätälöityjä tuotteita, alusvaatteita tai avattuja maalituotteita ei voida palauttaa.

Ennen kuin palautat tuotteen ja pyydät hyvitystä, ota meihin yhteyttä. Emme voi hyväksyä palautusta ilman kirjallista (sähköpostitse lähetettyä) pyyntöäsi ja meidän kirjallista lupaa. Kun saamme pyynnön, annamme sinulle ohjeet siitä, miten edetä.


Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostin ilmoittaaksemme sinulle, että olemme saaneet palauttamasi tuotteen. Ilmoitamme myös, jos olet oikeutettu hyvitykseen tai jos et ole oikeutettu siihen. Jos olet oikeutettu saamaan hyvityksen, hyvitys käsitellään, ja tuotteen arvo hyviteään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäisen maksutavan kautta. Huomaa, että lähetyskuluja ei palauteta (paitsi vialliset tuotteet).

 

VIALLISIEN TUOTTEIDEN PALAUTUS/VAIHTO

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, joka on viallinen tai muuten vahingoittunut sen vastaanottamisen yhteydessä (tai mikä ei vastaa sivuston kuvausta), voit tehdä sen voimassa olevan lain ja tämän palautuskäytännön mukaisesti.

Ennen kuin palautat tuotteen ja pyydät hyvitystä tai vaihtoa ehjään tuotteeseen, ota meihin yhteyttä. Emme voi hyväksyä palautusta ilman kirjallista (sähköpostitse lähetettyä) pyyntöäsi, jossa on valokuvia vioittuneesta tuotteesta ja meidän kirjallista lupaa. Kun saamme pyynnön, annamme sinulle ohjeet siitä, miten edetä. Joissain tapauksissa tuote on lähetettävä takaisin meille, kuten esimerkiksi vaatteet. Palautamme kaikki kustannuksesi takaisin tilillesi, jos haluat hyvityksen tai vaihtoehtoisesti halutessasi lähetämme saatavuuden mukaan vastaavan tuotteen tilalle.


VIIVÄSTYNEET TAI SAAPUMATTA JÄÄNEET HYVITYKSET

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi ja ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöön. Saattaa kuitenkin kestää jonkin aikaa ennen kuin hyvitys näkyy tililläsi. Jos et vieläkään ole saanut hyvitystä, ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen käsisttely vie kuitenkin usein jonkin aikaa, ennenkuin hyvitys lähetetään sinulle.
Jos olet tehnyt kaiken tämän ja et ole vielä saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä.


VAIHTO-OIKEUS

Vaatteet: Voit vaihtaa väärän kokoisen vaatteen oikeaan kokoon tai toiseen vaatteeseen toimituskuluitta. Ota kuitenkin ensin yhteyttä meihin sähköpostitse, jolloin kerromme mikä on paras palautustapa. Alusvaatteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieenisyys syistä.

Maalit ja muut tuotteet: Vaihdamme muita tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita, kun vastaanotat ne. Jos haluat vaihtaa tuotteen, lähetä meille sähköpostia, jossa on valokuvia vioittuneesta tuotteesta. 


PALAUTETTAVAN TUOTTEEN LÄHETYS

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota meihin ensin yhteyttä. Palauttaessasi ei-virheellistä tuotetta, asiakas maksaa kaikki toimitus- ja palautuskulut (paitsi vaatteiden kohdalla, asiakas maksaa vain vaatteiden alkuperäiset toimituskulut).
Vaihdetun tuotteen toimitusaika meiltä sinulle riippuu siitä missä asut. Emme voi taata, että saamme palautetun tuotteen.

Huomaa, että jos haluat palauttaa tuotteen, jonka olet ostanut, sinun on haettava se toimituspisteestä ja oltava yhteydessä meihin. Ei riitä, että jätät tuotteen hakematta toimituspisteestä.

Jos sinulla on kysyttävää vaihto- tai palautusehdoista, älä epäröi ottaa yhteyttä:

email: info@sisustuspatina.fi
phone: 050 5651300