Ilmainen toimitus vähintään 50e tilauksille! (ei koske kotiin kuljetusta)



Toimitusehdot

TOIMITUSTAPA- JA PAIKAT

Tuotteet toimitetaan soveltuvimmalla tavalla lähimpään postiin, postin toimituspisteeseen tai matkahuollon toimituspisteeseen, josta tuotteet voi noutaa lähetystunnuksen perusteella. Kirjelähetykset toimitetaan postiosoitteeseen. Toimitusosoitteeksi asiakas voi valita muun kuin laskutusosoitteen. Tällä hetkellä toimitamme lähetyksiä vain manner Suomeen.

TOIMITUSAIKA

Arvioitu toimitusaika on yleensä 1-3 vrk. Poikkeuksellisesti toimitusaika voi olla pidempikin esimerkiksi, jos tuote on päässyt loppumaan varastosta. Jos toimitus viivästyy pyrimme ilmoittamaan siitä heti, kun mahdollista ja antamaan uuden arvioidun toimitusajan.

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut lasketaan kassalla ostosten lopuksi. Normaalisti toimitus normaali kokoisille paketeille on 5,90e, mutta isompi kokoisille- ja painoisille paketeille toimituskulut voivat olla enemmän.

MAKSUTAVAT

Asiakas voi maksaa tuotteensa Paypalia käyttäen tai maksukortilla.

Maksettuasi ostoksesi verkkokaupassa ja saatuamme maksusi, lähetämme tilauksesi sinulle niin pian kuin mahdollista.

ESTEET TOIMITUKSESSA

Sisustus Patina ei vastaa toimituksen viivästymisestä tai virheestä, jos se johtuu meistä riippumattomasta ylivoimaisesta esteestä. Pyrimme kuitenkin tälläisissä erittäin harvinaisissa tapauksissa, ottamaan heti yhteyttä asiakkaaseen ja toimittamaan tuotteet mahdollisuuksien rajoissa. Myöskään emme vastaa, jos emme saa asiakkaan tilausta tietoverkkojen tai -liikenneyhteyksien toimimattomuuden takia.

TILAAMINEN VERKKOKAUPASSA

Asiakas tilaa verkkokaupassa valitsemalla tuotteet ostoskoriin. Kassalla asiakas valitsee maksutavan, joko Paypal tai maksukortti, ja laittaa osoitetiedot. Kassalla asiakas näkee myös toimituskulut ennen lopullista maksua.

Asiakas voi tilata tuotteet vierailijana tai kirjautumalla sisään. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun maksutapahtuma on hyväksytty. Asiakas saa sähköpostitse tilausvahvistuksen ja tiedon, kun toimitus on postitettu. Tilausta voi seurata lähetystunnuksen avulla.

Normaalisti verkkokaupassa ei voi tilata tuotetta, joka ei ole saatavilla. Emme kuitenkaan takaa, että tuote on saatavilla, vaikka verkkokaupassa kyseinen tuote näyttäisi olevan. Jos tilauksen tekemisen jälkeen huomataan, ettei tuotetta ole saatavilla, ilmoitamme tästä mahdollisimman pian asiakkaalle ja sovimme palautuksesta tai mahdollisesta muusta toimintatavasta.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä meihin: info@sisustuspatina.fi